Owoce

Owoce

poniedziałek, 24 marca 2014

[101] Ser topiony Cheddar Mlekovita

Nigdy tego cuda nie kupiłam, ale trafiłam w necie skład i szczerze się ubawiłam.
Bierzcie i cieszcie się jak ja... :D

foto pochodzi z bloga tarayene.blogspot.com 

Ja się tak tylko zastanawiam czemu on się nazywa "cheddar".
I co to jest za ser, ta cała reszta? Odpady poprodukcyjne?

Albo po co w serze z mleka dodatek mleka i masła? :D

Wykaz E uroczy.

***

E-450 difosforan disodowy; spulchniacz, regulator, stabilizator;

E-452 polifosforan sodowy; stabilizator, emulgator;

E-339 fosforan sodowy; regulator, emulgator, substancja chelatująca; składnik nawozów sztucznych;

E-330 kwas cytrynowy;

Mniam, mniam!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo proszę nie zapraszać i nie "wyróżniać" mnie żadnymi łańcuszkami.
Dziękuję.